Orthopedische inlegzolen

Fysiotherapie bij voetklachten

Heb jij regelmatig last van:

• rugpijn of nekpijn bij lang staan?
  • vermoeide voeten aan het einde van je (werk)dag?
  • pijn in de enkels, knieën of heupen bij staan en lopen?
  • Voetklachten zoals een Mortonse neuroom, hielspoor, spreidvoet, holvoet, hallux valgus, overpronatie, etc.

Bij Mindful Fysiotherapie Nijmegen kun je ook terecht voor een uitgebreid voetconsult.  Tijdens zo’n voet consult kan er gekozen worden voor de op maat gemaakte steunzolen van het merk Ortec.

Ervaar het comfort – Geef je voeten het comfort en de ondersteuning die ze verdienen met onze hoogwaardige steunzolen en geef verlichting aan pijnlijke voeten en gewrichten.

Op maat gemaakt – Onze steunzolen worden zorgvuldig op maat gemaakt, met oog voor de voet, maar ook de gehele beweegketen. Tijdens een voetconsult wordt o.a. een houdingsinspectie en loopanalyse meegnomen, zodat we de juiste ondersteuning voor het hele lichaam kunnen bieden .Dit helpt niet alleen om voetpijn te verlichten, maar ook de algehele houding en balans te verbeteren.

Járenlang plezier – Of je nu sport, lange dagen op je voeten doorbrengt of gewoon dagelijkse activiteiten wilt vergemakkelijken, onze steunzolen pasen zich aan jouw behoeften aan. Ze zijn gemaakt van duurzame materialen die lang meegaan en ze kunnen gemakkelijk in verschillende soorten schoeisel worden gedragen, van sportschoenen tot werkschoenen en casual schoenen.

Preventie van klachten – Het dragen van onze steunzolen biedt niet alleen directe verlichting, maar kan ook bijdragen aan de preventie van toekomstige voet problemen. Door de juiste ondersteuning en uitlijning te bieden kunnen ze ook problemen aan knieën, heupen en rug voorkomen en verminderen. Zelfs nekpijn, hoofdpijn en algemene vermoeidheid kan afnemen.

Optimale pasvorm – Onze steunzolen worden op maat gemaakt door ze onder jouw voet te persen. Zo kunnen we optimale pasvorm en maximale comfort garanderen.

Voetconsult – Investeer in het welzijn van je voeten en ontdek het verschil dat onze steunzolen kunnen maken. Ervaar het ultieme comfort, de ondersteuning en de vrijheid om pijnvrij te bewegen. Plan direct een een intake in onze agenda om jouw perfecte paar steunzolen aan te meten en geef je voeten de liefdevolle zorg die ze verdienen.

orthopedische inlegzolen op maat
Kan ik je helpen?